שכונת בוקיט בטוק

דף הבית >> שכונת בוקיט בטוק
 שכונת Bukit Batok ו- Bukit batok national park ועוד פארק אחד Bukit batok town park
צילה מגדסי ודפנה מנדלר
הכל התחיל באכזבה. שעור יוגה  במים הנהדר שמעבירה רותי ספיר התבטל בשל  מזג האוויר הסגרירי. אחרי שהתעשתנו, עלה ובדעתנו שדווקא מזג האוויר האפרורי הוא הזדמנות פז לצאת קצת החוצה ממרכז העיר ומהרחובות הסואנים. אחרי שיטוט בפיטפטו בחרנו ב-Bukit batok national park. נסענו באוטובוס וגם ב- MRT ולבסוף הגענו.. הליכה של כ-200 מטר מהכניסה לפארק הביאה אותנו לאגם קטן ומקסים שבקצהו מזדקר צוק ותפאורה שבכלל לא אופיינית לסינגפור השטוחה. המקום יפיפה ומטופח כמקובל במחוזותינו. בדרך פגשנו קבוצת נשים סיניות שהתעמלו על פי מוסיקה סינית- מראה משובב לב. הפארק קטן, אך יש בו מספר שבילים ומשטחי דשא קסומים בתוך יער טרופי ברקע ציוץ ציפורים ,סנאים מתרוצצים וכמובן צבים באגם.

כשיצאנו מהפארק, גילינו שבמרחק לא רב נמצא פארק נוסף - Bukit Batok Town Park. החלטנו ללכת לכוונו ובהזדמנות זו לטייל וללכת לאיבוד בין בתי השכונה. וכך היה. הלכנו ברחובות בין מגדלי הדיור הציבורי מצד אחד לבין בתי דירות קטנים עם גינות מטופחות ברחובות הסמוכים. כאשר עייפנו ישבנו לארוחת צהרים בפוד קורט של אחד מבתי הדיור הציבורי. האוכל (הודי) לא היה משהו אך המקום, האווירה וההתערבבות עם תושבי המקום היתה נעימה מאוד. התברר לנו שבשעות היום, בשכונות המרוחקות פוגשים בפוד קורט בעיקר את קשישים ואימהות עם תינוקות. כמה שונה ממה שהתרגלנו לראות במרכז!

משם המשכנו לשוטט בשכונה עד שהגענו ל-  Bukit Batok Town Park  והתברר לנו שהפארק הוא בעצם שם של שכונה וכדי להגיע לאגם המכונה  Little Guilin lake, "נאלצנו" ללכת שוב כארבעים דקות. לא נבהלנו, כאמור, ללכת לאיבוד באיזור היה חלק מההרפתקה וכשסוף סוף הגענו התברר שהמאמץ היה כדאי, מצאנו אגם גדול יותר מקודמו, מוקף בצוקים וביער טרופי, פשוט מקסים.

זהו כאן נגמר טיולנו ושמנו פעמנו חזרה לשאון העיר.
חצי יום טיול שאפשר להאריכו על פי הרצון והכוח ברגליים.